Wednesday, December 21, 2011

I'm Back! Wait.. Who's Back?

~Assalamualaikum wbt~



Hei! Hei! Hei! Nampak gambar kat atas?? Kenal tak header blog tu? Siapa yang baca blog tu, memang kenal lar. ( Perasan kejap ) Tapi tengok header blog yang kat atas sana tu. Apa korang nampak? Yup! Korang tak silap! SUARA HATI IMAN & TQAH! Eh? Siapa Tqah tu?

Tqah tu den ni haa.. Yang tengah type nie. Hehe.. Yup. I'm back untuk berblogging. Tapi sekadar kongsi ler akaun dengan Iman nie haa. Iman sebenarnya ada cuba daftar email dia untuk buat blog tapi tak dapat lak. So, aku kasi ler akaun aku ni haa kat dia. Disebabkan malas nak buat akaun baru and jadi buruk siku ( jangan marah ek, Iman.. hehe ), kitaorang pun setuju ler nak share blog.

Most of all, Iman kata dia kurang masa nak update blog. Orang busy ler katakan.. ( memang kena marah ler aku dengan Iman.. ) So, maybe it's a good thing to share. Sharing is caring.. :)

Dan terima kasih ler kat semua yang asyik duk tanya asal aku berhenti blogging. Ponek den nak jawab eh. So, aku pun dengan rela hatinya pun sambung ler blogging balik.. ( sebenarnya, Tqah rindu tu nak berblogging )

Of course, lepas nie kitaorang akan tulis entry ni ditaip oleh siapa. And kawan aku minta entri aku yang lama-lama tu copy paste ler kat blog ni. Insya-Allah, kalau aku rajin, aku buat lar ek.. Sorry.. Tak dapat buang gak sifat kemalasan ni. Hehe..

Thank you for supporting this blog. Iman dah terer. Baru seminggu blogging dah ada 21follower.. ( Aku pun tunggu berbulan-bulan nak dapatkan banyak-banyak follower.. ==') Tahniah buat Iman! Teruskan sokong blog ni okey! Wassalam~

Written by Atiqah Farhana Safian.

No comments: